„Căci Dumnezeu nu ne-a chemat la necurăție, ci la sfințire.” 1 Tesaloniceni 4:7.

El domina toate discuțiile, indiferent cu cine stătea de vorbă sau despre ce era discuția respectivă. Se ajunsese la punctul în care oamenii când îl vedeau, se fereau de el. Soția lui vedea lucrul acesta și înțelegea. Odată a văzut cum o familie pur și simplu în mijlocul drumului, s-au întors și au plecat în altă direcție. Ea vedea, îi era dureros de greu să vadă lucrul acesta, dar nu avea puterea să-i spună lui adevărul.

La un moment dat, el începe să-i spună din senin despre frustrările lui legate de relațiile lui cu oamenii. Ea a tras aer în piept, și-a îndreptat umerii și i-a spus: „dragul meu, îți voi spune ceva ce va fi greu pentru tine să auzi. Cred unul din motivele pentru care ai atât de multe probleme este faptul că tinzi să monopolizezi toate conversațiile”.

El s-a uitat la ea lung și tăcut și apoi au început să i se umezească ochii. Cu o voce pierdută, răspunse: „știu că vorbesc mult, dar nimeni nu mi-a mai spus lucrul acesta până acum. Mulțumesc că ai avut curajul. Mă doare, dar cred că ai dreptate. De ceva vreme mă întrebam și eu de ce simt atât de mult nevoia să câștig atenția celorlalți.

Nu a fost ușor pentru ea să-i spună lui adevărul. Dar când a făcut-o, ceva s-a schimbat în viața lui.

Personajele sunt imaginare, orice asemănare cu realitatea este pur întâmplătoare.

Dar când apar situații în care este nevoie să spui partenerului de viață ceva greu de spus sau de auzit, cum faci?